דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניה מאלומיניום (אם לא ידעתם) זו בניה מודרנית 

מאת    [ 26/01/2012 ]

מילים במאמר: 561   [ נצפה 2139 פעמים ]

אם חשבתם כי יש רק דרך אחת לבנות, חישבו שנית. בשנים האחרונות מפנה הבטון את מקומו לטובת האלומיניום, ויש לכך לא מעט סיבות.

הסיבות לפופולאריות של האלומיניום

האלומיניום הפך עם השנים לאחד החומרים הנפוצים ביותר בעולם. בשל היותו חומר חזק ביותר ובעל כושר עמידות גבוהה נעשה בו שימוש רב בתחום הבנייה.

בנוסף, העובדה כי מדובר בחומר אשר אינו מחליד הפכה את האלומיניום לעוד יותר פופולארי אצל העוסקים בתחום. היותו חומר העמיד בפני תנאי מזג אוויר שונים, כמו גשם או שמש, הפכה אותו לאידיאלי לשימוש במבנה עצמו ומחוצה לו, תוך שמירה על אחידות המראה העיצובי. מה גם, שמגוון האפשרויות העיצוביות הינו בלתי מוגבל כמעט כאשר נעשה שימוש בחומר זה.

האלומיניום תופס מקום מרכזי בשיטות הבניה המודרניות

כמעט בכל הפרויקטים המבוצעים בשיטת הבניה הקלאסית ניתן לראות כי נעשה שימוש בחומר האלומיניום. כאשר אנו מדברים על בניה מודרנית, ובכלל זה על בניה מתועשת (הנקראת גם בניה קלה), האלומיניום הינו החומר עליו מתבסס תהליך הבניה כולו.

בבניה זו, נעשה שימוש בפנלים מאלומיניום, המהווים למעשה תחליף טוב ויעיל יותר לבטון, עליו מתבססת הבניה הקלאסית.

הודות לשימוש בפנלים העשויים מפוליסטירן ואלומיניום, מתאפשרת בנייה ידידותית לאיכות הסביבה. מרבית העבודה מתבצעת בשטח המפעל ולכן אינה מזהמת כמעט את סביבת המגורים. כמו כן, הודות לשימוש באלומיניום ניתן להגיע לרמת דיוק מרבית בבניה, המאפשרת ניצול של השטח כולו על ידי תכנון נכון של העיצוב.

שילוב אלומיניום במגוון רחב של עיצובים

אם אתם עוסקים בתחום הבנייה או העיצוב, או אם התעניינתם לאחרונה בשיפוץ ביתכם, וודאי שמתם לב לעובדה כי חומר האלומיניום משולב ביותר ויותר עיצובים.  כך לדוגמא, האלומיניום נחשב לנפוץ ביותר בקרב אלו המבצעים סגירת מרפסת, בנייה של פרגולות ועוד, כפי שמיד נתאר.

פרגולות אלומיניום משלבות פרקטיקה ואסתטיקה

בעבר, פרגולות עץ נחשבו למוצר הפופולארי ביותר בקרב בעלי הגינות. כיום, פרגולות אלומיניום כבשו את השוק, הודות להצללה שהן מספקות, תוך עמידות בפני פגעי מזג האוויר.

בניגוד לפרגולות עץ, השימוש באלומיניום מבטיח כי הפרגולה לא תמשוך אליה חרקים. בנוסף, השימוש באלומיניום מאפשר התאמה אישית של הפרגולה לטעמו של הלקוח, שכן הפרגולה מורכבת ואינה נבנית יחד. לא סתם, פרגולות אלומיניום נחשבות לשילוב מושלם של יופי יחד עם יעילות.

סגירת מרפסת מאלומיניום קלה לבניה, קלה לפירוק

פעם, היו נוהגים לסגור מרפסות בעיקר באמצעות תריסים גדולים ולרוב גם מכוערים. לעומת זאת, כיום, הודות לשיטת הבניה הקלה/ המתועשת, ניתן לבצע סגירת מרפסת בעזרת פרופילים ופחי אלומיניום, קלים אך חזקים, המתאימים לסגירת כל מרפסת ללא העמסה על יסודות הבית, ואף בעלות זולה יותר.

 

באותה שיטה ניתן גם לבצע סגירת חורף, כפי שנהוג לבצע בבתי קפה, מסעדות וכן הלאה. סגירת חורף בדרך זו מאפשרת הקמה מהירה ופירוק מהיר, הודות לעובדה כי קירות ההיקף והגג עשויים גם הם מפנלי אלומיניום מבודדים, שעוצבו על מנת לענות על צורך זה.

רעפי שינגלס הם הדרך להבטיח גג שקט

העובדה שחומר האלומיניום אינו מתבלה ושומר על יופיו במשך שנים כנראה כבר מובנת לכם. עם זאת, כאשר מדובר בגגות אלומיניום, יש צעד נוסף בו מומלץ לנקוט, למרות שעדיין לא מדובר בחובה.

גג מפנל אלומיניום אמנם אטום למים ואף נחשב למבודד טרמי מעולה, הוא אינו מבודד מפני רעש. לכן, גשם או כל דבר אחר שינחת על גג האלומיניום עלול להוות מטרד. בשל כך, מומלץ להניח רעפי שינגלס, המהווים תחליף לרעפי החרס והפלדה, על גגות אלומיניום. בנוסף לבידוד האקוסטי, רעפי שינגלס מרחיבים את אפשרויות גימור העיצוב, שכן ניתן למצוא אותם במגוון צבעים.

לסיום

כעת, אתם וודאי מסכימים עיצוב מחדש של הבית, הגינה או אפילו של העסק מומלץ לבצע בשיטת הבניה הקלה. בעזרת השימוש באלומיניום, תוכלו לקבל את התוצאה העיצובית הרצויה, תוך שמירה על פרקטיות ועל מסגרת התקציב.

רוני מאירי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב